2016-2017 eğitim öğretim yılı 2.dönem Açık Öğretim Lisesi sınavı 18-19 Mart 2017 tarihinde yapılacak. Bu sınav sonucunda bazı öğrenciler Açık Öğretimden mezun olma şartlarını sağlayıp mezun olacak. Açık Öğretim Lisesi sınavları yılda 3 kez 3’er oturumlar halinde yapılmaktadır. Bu sınavlara…

2016-2017 eğitim öğretim yılı 2.dönem Açık Öğretim Lisesi sınavı 18-19 Mart 2017 tarihinde yapılacak. Bu sınav sonucunda bazı öğrenciler Açık Öğretimden mezun olma şartlarını sağlayıp mezun olacak. Açık Öğretim Lisesi sınavları yılda 3 kez 3’er oturumlar halinde yapılmaktadır. Bu sınavlara o dönem için kayıt yenileme işlemini yapan öğrenciler katılabilmektedir.

18-19 Mart Açık Öğretim Lisesi Sınav Soruları ve Cevap Anahtarı

Açık Öğretim Lisesi sınavları yapıldıktan yaklaşık 10 gün sonra Açık Öğretim Lisesi sınav soruları ve cevap anahtarı yayınlanmaktadır. Açık Öğretim Lisesi kurumu bu işlemi kendi web sayfası üzerinden yapmaktadır.

Aşağıda sizlere Açık Öğretim Lisesi sınav sonucu öğrenme işlemini takip edebileceğiniz web sayfası linki verilmiştir. Bu linke tıklayarak Açık Öğretim Lisesi Sınav soruları ve cevap anahtarı öğrenme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

18-19 Mart 2017 Açık Öğretim Lisesi sınav soruları ve cevap anahtarı için TIKLAYIN…

Kaynak: http://e-sorgulamamerkezi.com/18-19-mart-acik-ogretim-lisesi-sinav-sorulari-ve-cevap-anahtari.html

