Açık Öğretim Lisesi sınavları her yıl 3 dönem halinde yapılmaktadır. Açık Öğretim Lisesi sınavları her yıl açıklanan Açık Öğretim Lisesi iş takvimine göre yürütülmektedir. 2016-2017 eğitim öğretim yılı iş takvimine göre 2.dönem sınavları 18-19 Mart 2017 tarihinde 3 oturum halinde…

Açık Öğretim Lisesi sınavları her yıl 3 dönem halinde yapılmaktadır. Açık Öğretim Lisesi sınavları her yıl açıklanan Açık Öğretim Lisesi iş takvimine göre yürütülmektedir. 2016-2017 eğitim öğretim yılı iş takvimine göre 2.dönem sınavları 18-19 Mart 2017 tarihinde 3 oturum halinde yapılacaktır.

18-19 Mart 2017 Açık Öğretim Lisesi Sınav Giriş Belgesi Alma

Açık Öğretim Lisesi (Açık Lise) öğrenci işlemleri halk eğitim merkezleri ve mesleki eğitim merkezleri tarafından yürütülmektedir. Size en yakın bu kurumlara giderek Açık Öğretim Lisesi yeni kayıt, kayıt yenileme gibi işlemlerinizi yaptırmanız mümkündür. Bu kurumlar tarafından Açık Öğretim Lisesi iş ve işlemlerinin yürütülebilmesi için yeni kayıt yaptırdığınızda size öğrenci numarası ve kullanıcı şifresi verilmektedir. Kendi işlemlerinizi bu öğrenci numarası ve şifre ile yapabilmektesiniz.

Açık Öğretim Lisesi sınavlarına nerede gireceğinizi öğrenmek için bu sisteme giriş yapmalısınız. Açık Öğretim Lisesi sınav giriş yerleri sınavdan 4 gün önce yayınlanmaktadır. Sınava girebilmeniz için bu evrakınız şart olmasa da herhangi biri yanlışlık yapılıp yapılmadığını doğrulamak için sınav giriş belgesini yanınızda bulundurmanız yararınıza olacaktır.

Aşağıda sizlere 18-19 Mart 2017 Açık Öğretim Lisesi sınav giriş belgesi alabileceğiniz bir link verilmiştir. Bu link sayesinde kullanıcı adı ve şifrenizi kullanarak sınav giriş belgenizi alabilirsiniz.

18-19 Mart 2017 Açık Öğretim Lisesi sınav giriş belgenizi almak için TIKLAYIN…

Kaynak: http://e-sorgulamamerkezi.com/18-19-mart-2017-acik-ogretim-lisesi-sinav-giris-belgesi-alma.html

